Benvinguts al meu recorregut sobre les TIC en el aula.

Ací publicaré tot el procés d’aprenentatge sobre aquesta temàtica i espere vos puga ajudar de alguna manera a tots!

Gràcies per la visita i espere que ho disfruteu igual que jo!

=) =) =) Somriu!

diumenge, 4 de gener del 2015

Informació a Internet

Hola!!! Bona vesprada a tothom i feliç any nou!!! Espere que les festes hagen anat bé i que aprofiteu els últims dies que ens queden!



Aquest tema ha sigut un poc complicat de realitzar no només per tindre totes les festes, esdeveniment familiar i reunions amb amics, sinó també perquè estem en el mes més complicat del curs, ja que al màster d'educació l'entrega de treballs i exàmens són tots en les pròximes setmanes. M'haguera agradat poder explotar més aquest tema perquè he vist coses molt interessants però ja continuaré amb la recerca amb més temps. El meu diari sobre el tema és el següent:

El dia 28 de desembre vaig començar amb la lectura del temari, és a dir, la teoria.

El dia 29 vaig continuar amb la lectura i la vaig acabar, a més, vaig veure per damunt algunes de les xarxes que es trobaven a la llista.

El dia 2 de Gener i el 3 vaig estar visitant xarxes i buscant les que més m'agradaven, excepte una que no em va agradar molt i la vaig seleccionar per comparar un poc.

Vaig trobar molts recursos interessants però el que més em van agradar van ser el de la lectura compartida (http://articles.grao.com/recursos/lectura-compartida), ja que amb els vídeos i la forma en què expliquen el procés queda tot massa clar. Però no puc deixar de mencionar la Xarxa, o millor dit, el blog de "Karicies" (http://karicies.blogspot.com.es/), ja que vaig quedar prou sorpresa i encantada amb aquest.

M'ha agradat molt l'experiència de cercar recursos a la xarxa i ho trobe una manera molt útil i entretinguda d'aprendre. Estic segura que faré ús d'aquests recursos i que seguiré visitant-les per veure actualitzacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada