Hola!!! Bona vesprada a tothom i
feliç any nou!!! Espere que les festes hagen anat bé i que aprofiteu els últims
dies que ens queden!
Aquest tema ha sigut un poc
complicat de realitzar no només per tindre totes les festes, esdeveniment
familiar i reunions amb amics, sinó també perquè estem en el mes més complicat
del curs, ja que al màster d'educació l'entrega de treballs i exàmens són tots
en les pròximes setmanes. M'haguera agradat poder explotar més aquest tema
perquè he vist coses molt interessants però ja continuaré amb la recerca amb
més temps. El meu diari sobre el tema és el següent:
El dia 28 de desembre vaig
començar amb la lectura del temari, és a dir, la teoria.
El dia 29 vaig continuar amb la
lectura i la vaig acabar, a més, vaig veure per damunt algunes de les xarxes
que es trobaven a la llista.
El dia 2 de Gener i el 3 vaig
estar visitant xarxes i buscant les que més m'agradaven, excepte una que no em
va agradar molt i la vaig seleccionar per comparar un poc.
Vaig trobar molts recursos
interessants però el que més em van agradar van ser el de la lectura
compartida (http://articles.grao.com/recursos/lectura-compartida), ja que amb els vídeos i la forma en què expliquen el procés queda
tot massa clar. Però no puc deixar de mencionar la Xarxa, o millor dit, el blog
de "Karicies" (http://karicies.blogspot.com.es/), ja que vaig quedar prou sorpresa i encantada amb
aquest.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada