Benvinguts al meu recorregut sobre les TIC en el aula.

Ací publicaré tot el procés d’aprenentatge sobre aquesta temàtica i espere vos puga ajudar de alguna manera a tots!

Gràcies per la visita i espere que ho disfruteu igual que jo!

=) =) =) Somriu!

dimarts, 20 de gener del 2015

Maquinari TIC

Bona nit! Aquesta setmana ha sigut complicada, supose que com totes les que venen fins a febrer que a la fi acabe els meus exàmens! Encara així, com cada setmana he gaudit molt del temari. Com que sàvia que no anava a tenir massa temps per a connectar l'ordinador vaig decidir imprimir-me tota la informació per a anar llegint quan encontrara el moment i així ho he fet, encara que en dues ocasions si he pogut connectar-me des del meu portàtil.

En realitat no puc dir el que vaig fer cada dia perquè he anat llegint un poquet en cada moment lliure que he trobat. El tema de les pissarres digitals el vaig trobar molt interessant i pense que a mesura que vaja passant el temps, aquestes pissarres estaran cada vegada més presents. És cert que cal anar amb compte amb l'ús que li donem, i pense que si de veritat el professor està preparat per a la correcta utilització d'aquesta, es poden fer milers de coses. Encara que el preu de tot això potser massa elevant pense que val la pena. Com hem vist, els avantatges són moltíssims i pense que això cal aprofitar-ho. He d'afegir que gaudir d'aquests recursos implica esforç i innovació. Ja que el món i la tecnologia avancen, tothom hauria d'avançar amb aquests. Si ens quedem mirant de segur que ens perdem. Utilitzar aquest tipus de tecnologia significa tenir la capacitat i ganes d'aprendre i mostrar als alumnes tot el que això recull, això suposarà un esforç enorme per al professorat però que els motivarà a ells mateixos per a crear materials innovadors i que sorprenguen l'estudiant. El professor seguirà sent el professor, no cal pensar que una pissarra digital substituirà el paper d'aquest.

Sobre aquest tema m'ha sorprés molt el lector de documents, ja que no sàvia que encara seguia existint això. Aquest tipus de projector és el que els meus professors utilitzaven quan jo anava a l'escola per mostrar-me fotografies (pense que és paregut). També una cosa que no m'havia plantejat mai són els avantatges que aquest tipus de tecnologia suposa per a la gent amb algun tipus de disfunció, com per exemple el fet d'adaptar els caràcters i fer-los més grans o el fet de ser tàctil i per tant no necessitar ni ratolí ni teclat.


He d'afegir, que fa 5 anys vaig tenir l'oportunitat de gaudir d'aquest tipus de pissarra digital Interactiva i que va ser molt divertit, encara que em vaig quedar amb ganes de més.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada