Bona vesprada.
Aquesta setmana hem estudiat l’aprenentatge a internet. El temari no ha sigut
massa llarg ni dens, però també és cert que hem tingut menys temps per a
realitzar-lo. Per la meua part he decidit entregar-ho ja perquè d’ací a dimarts
no podia realitzar-ho per qüestions de treball. Va ser ahir quan vaig començar
a llegir la informació general del que calia fer a aquest tema i aquesta
vesprada he aprofitat per a llegir la teoria i passar quasi tota la vesprada
visitant les webs proposades i fer l’entrada al taulell al meu post-it. Una
vegada més he de remarcar que m’ha agradat molt el contingut del temari i tot
el que he vist a les xarxes. He aprés molt, ja que encara que coneixia els
blogs i el Viqui (Wiki), desconeixia la “Webquest” i la “Cacera del tresor”.El vídeo de
Rosabel Roig Vila m’ha paregut molt interessant a la teoria, ja que tampoc
coneixia el Blended-learning, pense que és cert que els professors hauríem de
adaptar-nos al nostre entorn i utilitzar més la tecnologia.
-Les Webquest
visitades m’han paregut molt curioses, de fet he triat una d’aquestes per al
post-it sobre els Rolling Stones
(http://www.phpwebquest.org/catala/webquest/soporte_izquierda_w.php?id_actividad=7412&id_pagina=1),
ja que pense que potser un element cultural interessant per a afegir en una
classe d’anglés. Respecte al visionat del vídeo “canta i explica” he de dir que
el treball dels nens em pareix meravellós, sobretot la forma de fer una
exposició oral, la gràcia amb què ho fan i la forma tan bona de treballar que
s'observa a l’aula a pesar de l’edat que tenen.
- A la Cacera del
tresor he triat una que parla de les llengües al món (http://www.xtec.cat/~agimeno5/caceres/llengues_mon/)
- Blog: http://www.tictacedu.com/
Ací he agafat un
blog que parla dels tics i m’ha paregut una bona opció, ja que d’anglés no
trobava cap que m’agradara més que aquest.
Aquesta part m’ha
resultat un poc més complicat però pense que aquest tutorial està molt bé i que
pertany als Viquis, encara que no estic del tot segura que ho haja fet de la
manera correcta.
M’haguera agradat
poder gaudir més d’aquest tema però per qüestions laborals no ho podré fer, de
totes maneres m'ho apunte a la llista de “coses per a revisar”. Que tingueu bon
cap de setmana.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada