Benvinguts al meu recorregut sobre les TIC en el aula.

Ací publicaré tot el procés d’aprenentatge sobre aquesta temàtica i espere vos puga ajudar de alguna manera a tots!

Gràcies per la visita i espere que ho disfruteu igual que jo!

=) =) =) Somriu!

dissabte, 10 de gener del 2015

Aprenentatge a Internet

Bona vesprada. Aquesta setmana hem estudiat l’aprenentatge a internet. El temari no ha sigut massa llarg ni dens, però també és cert que hem tingut menys temps per a realitzar-lo. Per la meua part he decidit entregar-ho ja perquè d’ací a dimarts no podia realitzar-ho per qüestions de treball. Va ser ahir quan vaig començar a llegir la informació general del que calia fer a aquest tema i aquesta vesprada he aprofitat per a llegir la teoria i passar quasi tota la vesprada visitant les webs proposades i fer l’entrada al taulell al meu post-it. Una vegada més he de remarcar que m’ha agradat molt el contingut del temari i tot el que he vist a les xarxes. He aprés molt, ja que encara que coneixia els blogs i el Viqui (Wiki), desconeixia la “Webquest” i la “Cacera del tresor”.El vídeo de Rosabel Roig Vila m’ha paregut molt interessant a la teoria, ja que tampoc coneixia el Blended-learning, pense que és cert que els professors hauríem de adaptar-nos al nostre entorn i utilitzar més la tecnologia.

-Les Webquest visitades m’han paregut molt curioses, de fet he triat una d’aquestes per al post-it sobre els Rolling Stones (http://www.phpwebquest.org/catala/webquest/soporte_izquierda_w.php?id_actividad=7412&id_pagina=1), ja que pense que potser un element cultural interessant per a afegir en una classe d’anglés. Respecte al visionat del vídeo “canta i explica” he de dir que el treball dels nens em pareix meravellós, sobretot la forma de fer una exposició oral, la gràcia amb què ho fan i la forma tan bona de treballar que s'observa a l’aula a pesar de l’edat que tenen.

- A la Cacera del tresor he triat una que parla de les llengües al món (http://www.xtec.cat/~agimeno5/caceres/llengues_mon/)

Ací he agafat un blog que parla dels tics i m’ha paregut una bona opció, ja que d’anglés no trobava cap que m’agradara més que aquest.

Aquesta part m’ha resultat un poc més complicat però pense que aquest tutorial està molt bé i que pertany als Viquis, encara que no estic del tot segura que ho haja fet de la manera correcta.


M’haguera agradat poder gaudir més d’aquest tema però per qüestions laborals no ho podré fer, de totes maneres m'ho apunte a la llista de “coses per a revisar”. Que tingueu bon cap de setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada