Aquesta setmana vaig començar amb el treball de l'assignatura una mica
tard.
Dissabte vaig accedir a la plataforma per extraure la informació del temari
i llegir el que havíem de realitzar a la tasca. Pel fet d'estar en dates
d'exàmens, sabia que no tindria massa temps d'accedir a la web, per això sempre
preferisc llevar tot el que necessite imprés i portar-lo d'ací cap allà.
Vaig aprofitar diumenge per a llegir tota la informació, una de les coses
que se'ns proposa és escriure sobre la distribució de l'aula que ens agradaria
trobar quan donarem una classe, estic a favor de la de ferradura, com he
comentat a la meua activitat, però és cert que a la universitat a algunes aules
he trobat les de forma de cercle i també m'agraden, ja que d'igual forma el
professor té accés a tots els ordinadors i els alumnes poden treballar en
parelles o grups.
Aquest mateix dia vaig començar a pensar en possibles activitats per a
realitzar a l'aula. Com que sabia que encara no havia vist tots els vídeos i
visitat les webs que posava a l'escenari, vaig decidir deixar-ho inacabat per
continuar en tenir-ho tot ben preparat.
Hui he accedit per visionar els vídeos i les altres webs que encara no
havia pogut visitar i he de dir que les experiències educatives m'han agradat
molt. Pense que hi ha moltes formes de treballar amb la tecnologia a l'aula
però ens falta pràctica i aprendre d'aquestes. És sorprenent com xiquets tan
menuts gaudeixen de l'aprenentatge d'aquesta manera gràcies al treball amb
noves tecnologies com la pissarra digital.
Per acabar amb aquesta unitat i dia, he modificat diverses coses de les
activitats que havia fet prèviament.



