Pense que la tecnologia mòbil no conforma només un avanç en la societat actual
referint-nos a les relacions amb les altres persones sinó que es tracta d’un
aprenentatge continu a qualsevol lloc i moment.
Parlem d’una eina a la qual podem accedir en qüestió de segons i de la qual
podem gaudir ràpidament. La tecnologia mòbil és un objecte tan intel·ligent que
pot solucionar quasi tots els dubtes que se’ns puguen ocórrer. Està conformat
per una sèrie d’informació entrellaçada que mai pareix tenir fi. La persona que
vol saber és la que decideix quan parar d’aprendre, això no passa només per les
xarxes a les quals accedim a través del mòbil, sinó que també disposem de
moltes app relacionades amb l’educació i per exemple les llegües.
A més d'això, proporciona moltes oportunitats d’estar amb contacte amb
persones de l’altra part del món, compartir idees i tractar de millorar en
qualsevol aspecte, tant personal com professional.
L'àmbit professional seria un aspecte que també podríem destacar ací, ja
que el mòbil sempre facilita l'obtenció de treball gràcies a la increïble
quantitat de apps que hi ha a la nostra disposició.
Cada vegada els nens aprenen més ràpid amb les tecnologies i pareix que des
de molt menuts disposen de tecnologia mòbil, ja que a la vegada que s'ho passen
bé també aprenen tant informació nova com destresses que els servirà per al seu
futur.
Aquesta és una de les maneres més efectives d'adquirit coneixement i és per
això que hem d'adaptar la nostra dinàmica d'aula a les tecnologies i acceptar
el canvi que vindrà en els anys vinents, i el que ja està ací.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada