Benvinguts al meu recorregut sobre les TIC en el aula.

Ací publicaré tot el procés d’aprenentatge sobre aquesta temàtica i espere vos puga ajudar de alguna manera a tots!

Gràcies per la visita i espere que ho disfruteu igual que jo!

=) =) =) Somriu!

dissabte, 13 de desembre del 2014

La tecnologia mòbil

Pense que la tecnologia mòbil no conforma només un avanç en la societat actual referint-nos a les relacions amb les altres persones sinó que es tracta d’un aprenentatge continu a qualsevol lloc i moment.

Parlem d’una eina a la qual podem accedir en qüestió de segons i de la qual podem gaudir ràpidament. La tecnologia mòbil és un objecte tan intel·ligent que pot solucionar quasi tots els dubtes que se’ns puguen ocórrer. Està conformat per una sèrie d’informació entrellaçada que mai pareix tenir fi. La persona que vol saber és la que decideix quan parar d’aprendre, això no passa només per les xarxes a les quals accedim a través del mòbil, sinó que també disposem de moltes app relacionades amb l’educació i per exemple les llegües.

A més d'això, proporciona moltes oportunitats d’estar amb contacte amb persones de l’altra part del món, compartir idees i tractar de millorar en qualsevol aspecte, tant personal com professional.

L'àmbit professional seria un aspecte que també podríem destacar ací, ja que el mòbil sempre facilita l'obtenció de treball gràcies a la increïble quantitat de apps que hi ha a la nostra disposició.

Cada vegada els nens aprenen més ràpid amb les tecnologies i pareix que des de molt menuts disposen de tecnologia mòbil, ja que a la vegada que s'ho passen bé també aprenen tant informació nova com destresses que els servirà per al seu futur.
Aquesta és una de les maneres més efectives d'adquirit coneixement i és per això que hem d'adaptar la nostra dinàmica d'aula a les tecnologies i acceptar el canvi que vindrà en els anys vinents, i el que ja està ací.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada