Bona vesprada a tothom! :)
L’activitat d’aquesta setmana he de dir que m’ha costat prou, ja que he estat fent-la tota la setmana i fins hui dissabte no he pogut acabar-la.
Dimarts vaig començar llegint-me tota la informació i el temari (teoria). Vaig quedar realment sorpresa al veure el gadget que explicava el que anàvem a tractar, em va parèixer molt curiós i doni les gràcies per posar el link (http://www.voki.com) per poder fer-hi més (de segur que aquesta ferramenta l’utilitzaré, em pareix molt graciós).
Dimecres vaig començar a fer la tasca al meu ordinador i em va resultar prou complicat, ja que no sàvia molt bé que paraules de l’àmbit de l’anglès podria agafar, per això vaig decidir triar el camp de les llengües i així em va parèixer una mica més fàcil. La recerca als diccionaris va ser més complicada que a l’enciclopèdia, però em va resultar molt interessant veure com canviaven les definicions d’un diccionari a l’altre. Una vegada vaig acabar això, vaig intentar fer el núvol de paraules (a la web: http://www.wordle.net) però em resultà impossible, ja que el meu ordinador no avançava i per tant em va entrar agonia i ho vaig deixar estar.
Els diccionaris que vaig consultar van ser:
-DIEC: http://dlc.iec.cat/
-Diccionari català-valencià-balear d’A. M. Alcover i F. de B. Moll: http://dcvb.iecat.net/
-Diccionari de l'Enciclopèdia Catalana:http://www.enciclopedia.cat/diccionaris/gran-diccionari-de-la-llengua-catalana#.UtA-TzeA2Um
-Termcat: http://www.termcat.cat/
I la enciclopèdia fou l’enciclopèdia Catalana Online: http://www.enciclopedia.cat/enciclop%C3%A8dies/gran-enciclop%C3%A8dia-catalana
Dijous vaig llegir sobre les netiquetes i vaig quedar molt contenta amb la lectura ja que no coneixia moltes de les coses que es mencionaven. Després vaig tornar a entrar per intentar de nou fer el núvol de paraules, però una vegada més no hi funcionava. Pensava donar aquesta activitat per perduda, ja que estava intentant-ho molt seriosament i no aconseguia cap resultat. Com que les tecnologies i jo no ens llevem massa bé, vaig tornar a rendir-me.
Fins avui!!! :D He aconseguit que tot funcionarà i a la fi he pogut instal•lar el programa “Java”. Gràcies a aquesta actuació el meu ordinador està replet de virus, se m’hi han instal•lat quatre jocs (odií els jocs) i anuncis que són prou angoixants, però bé, a la fi he pogut acabar la tasca!
Ací us deixi la prova i que tingueu bon cap de setmana!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada