Aquest temari ha sigut molt interessant, ja
que és un dels temes amb els quals més estic en contacte diàriament.
El dimarts
dia 2 vaig imprimir tota l'informació del tema a paper i la vaig llegir però
no em va servir de res, ja que el dimecres em vaig adonar que també hi havien
publicats alguns vídeos i altres enllaços d’interés per consultar, així que vaig
deixar tot llegit i visitat el dijous.Hi va ser doncs, quan vaig veure una sorprenent proposta per a
treballar amb Instagram amb els alumnes (això em pareix sorprenent, ja que
utilitze Instagram diàriament però mai ho havia pensat en sentit didàctic).
Divendres vaig intentar participar amb els companys als debats que vam crear,
però hi havia tantes opinions que era difícil decidir a qui contestar-li, ja
que mostraven molts punts amb els quals estic a favor. El cap de setmana i el
pont vaig estar intentant investigar sobre alguna xarxa social que no coneguera
abans, i vaig arribar a Linkedin ja que vaig veure que era per la
recerca de treball. Ahir vaig consultar la web i ja en tenia deu amics que
compartien la mateixa xarxa! I jo desconeixia la seua existència! Encara no
m’ha donat temps a fer massa coses, només una creació ràpida de currículum,
però de veres que entraré per descobrir més!
La meua proposta de xarxa social
per a l'aula és bàsicament Facebook. Pense que Facebook pot ser utilitzat com
una manera molt efectiva entre els alumnes de la classe. Es pot crear un grup
tancat controlat pel professor on estiguen tots els alumnes, i on puguen posar
temes en comú i compartir enllaços d’interés i pàgines de Facebook que puguen
contribuir a l'assignatura, com també comentar i compartir fotos, organitzar
events… Segons la meua opinió es tracta de la Web social més completa ara
mateix.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada