Entrevista a Coral Regí i Ramon Grau (1a part).
Les TIC transformen el centre educatiu?
Aquest vídeo em
pareix molt interessant ja que pense què és important plantejar-nos preguntes
com aquestes:
Com és de
complicat canviar els hàbits de l’escola/famílies i l’aprenentatge?
Com de preparats estan els professors actuals per a incloure les TIC a l'aula?
Seria necessària una coordinació amb les famílies? Seria possible aquesta coordinació?
I la comunicació online amb les famílies?
Com de difícil serà incloure tot això en l'educació actual?
Com de preparats estan els professors actuals per a incloure les TIC a l'aula?
Seria necessària una coordinació amb les famílies? Seria possible aquesta coordinació?
I la comunicació online amb les famílies?
Com de difícil serà incloure tot això en l'educació actual?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada