Benvinguts al meu recorregut sobre les TIC en el aula.

Ací publicaré tot el procés d’aprenentatge sobre aquesta temàtica i espere vos puga ajudar de alguna manera a tots!

Gràcies per la visita i espere que ho disfruteu igual que jo!

=) =) =) Somriu!

dissabte, 22 de novembre del 2014

Recomanació d'un vídeo

Entrevista a Coral Regí i Ramon Grau (1a part). 

Les TIC transformen el centre educatiu?



Aquest vídeo em pareix molt interessant ja que pense què és important plantejar-nos preguntes com aquestes:
Com és de complicat canviar els hàbits de l’escola/famílies i l’aprenentatge?
Com de preparats estan els professors actuals per a incloure les TIC a l'aula?
Seria necessària una coordinació amb les famílies? Seria possible aquesta coordinació?
I la comunicació online amb les famílies?
Com de difícil serà incloure tot això en l'educació actual? 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada