Els meus
coneixements previs sobre les TIC són prou limitats, encara que és cert que utilitze
internet adiàriament (relacionat amb xarxes socials i recerca d’informació, com per exemple: www.facebook.com www.twitter.com o www.google.com), a l’hora
de tindre contacte amb blocs o d’altres eines que no he tingut possibilitats d’utilitzar
prèviament, tot es complica una mica.
Pareix que estem habituats a una sèrie de
coses i que no som capaços d'incloure la novetat a la nostra vida diària, però
en aquest sentit pense que és molt important estar al dia i introduir tots
aquests àmbits per a poder adaptar-nos al món actual. Considere que el més
important és estar disposat i tindre ganes, i en el meu cas estic molt
emocionada d’aprendre sobre aquesta branca de la societat i poder adaptar-la de
la millor manera tant a la meua vida personal com a professional.
Per començar el camí hem de contestar a la pregunta, què vol dir TIC!?
Podeu visitar aquesta web per a una definició clara i senzilla:

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada